عنوان | نویسنده |
مأموریت جدید دانشگاه فرهنگیان مبارک باد! | زهرا گویا |
تاریخ شفاهی برنامه درسی ریاضی | بیژن ظهوری زنگنه |
استفاده از محور اعداد برای کنکاش در حل معادلات خطی | پل دیکینسون، فرانک اید/ شیوا زمانی |
بازنماییها و نقش آن در درک مفهوم تابع | زهرا گویا، علی امامی |
نگاه کردن به پیتزا با چشم ریاضی | ماریون والتر/ سهیلا غلامآزاد |
گزارش از یک کلاس درس ریاضی ششم دبستان | زهرا منتظری، سرور شیدانی |
آموزش مدل میلهای برای حل مسائل ریاضی | مهسا خدایاری |
پیوند بین توسعه کلاس درس، توسعه حرفهای معلمان و توسعه مدرسه | نرگس مرتاضی مهربانی |
یادگیری ریاضی در طول عمر | سمیرا مهرآیین |
طي بخشنامه اي به كليه استان ها فصل ششم كتاب رياضي ششم ابتدايي و فصل هاي نهم و دهم كتاب رياضي هفتم براي مطالعه بيشتر در نظر گرفته شده است و معلمين و دبيران محترم براي سوالات پايان سال از اين فصول سوالي طرح نخواهند كرد.
قابل توجه همكاران و معلمان گرامي پايه ششم و هفتم ابتدايي، شيوهنامه ارزشيابي پيشرفت تحصيلي مواد درسي پايهي ششم وابتدايي و هفتم دوره اول متوسطه سال تحصيلي 1392-1391 تغييراتي در بخش رياضي داشته است.
سازمان پژو هش و برنامه ریزی آموزشی با ارسال بخشنامه ای آخرين تغييرات در بارم بندی ریاضی پايهي ششم ابتدايي و نیز بارم بندی پیشنهادی برای کتاب ریاضی هفتم را اعلام کرد.
برطبق این بخشنامه فصل 6 از ریاضی ششم و فصل های 9 و 10 از کتاب ریاضی هفتم جهت مطالعه دانش آموز در نظر گرفته شده است و در آزمون نوبت دوم سوالی از فصل های مذکور، منظور نخواهد شد.
جهت مشاهده بخشنامه و بارم بندی روی فایل های ضمیمه زیر کلیک کنید.